Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole E-URI DE CARE SA TE FERESTI
Good morning - Aplecari in fata cu haltera pe umeri
CSID - Alimentatia asiaticilor
DIETA IN HIPERTENSIUNEA ARTERIALA
Video - Discutii despre nutritie si scadere in greutate
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam ALIMENTELE BOGATE IN CALCIU AJUTA LA ELIMINAREA STRATULUI ADIPOS
CUM SA PIERZI CENTIMETRI DIN TALIE, FARA EXERCITII
EXERCITIILE PLIOMETRICE
VITAMINA D STIMULEAZA SISTEMUL IMUNITAR
SANATATE IN CIFRE
Sunteti aici :: Slabire » METODE SIMPLE DE A ARDE CALORIILE

METODE SIMPLE DE A ARDE CALORIILE


METODE_SIMPLE_DE_A_A_81108.jpgIata cateva metode simple de a scapa de kilogramele in plus si de a te mentine in forma, pe o perioada lunga de timp.

Redu numarul caloriilor consumate

In general, majoritatea persoanelor acumuleaza in fiecare an 1-2 kilograme. Consumand cu 100 de calorii mai putin, in fiecare zi, poti evita sa iei in greutate sau chiar sa slabesti, in special daca ai un metabolism rapid. Totusi, daca ti se pare ca nu iti e de folos aceasta metoda, poti reduce numarul caloriilor pana la 500, insa nu este neaparata nevoie sa le reduci prin taierea alimentelor preferate. Poti manca cu 250 de calorii mai putin, iar apoi poti arde celelalte 250 prin efectuarea unei activitati fizice simple, precum mersul pe jos timp de 30-45 de minute. Optand pentru aceasta metoda, poti slabi pana la 1 kilogram pe saptamana.

Micul dejun, extrem de important

In urma unui studiu realizat la Harvard, s-a descoperit ca persoanele care iau micul dejun in fiecare zi si-au redus riscul de a deveni obeze sau de a dezvolta afectiuni precum diabet, cu 35 pana la 50%, in comparatie cu cei care sar adesea peste masa de dimineata. Totusi, trebuie sa fii extrem de atenta la ceea ce mananci. Fii selectiva atunci cand alegi painea : ea trebuie sa contina cel putin 2 grame de fibre. Incearca sa consumi cat mai multe alimente bogate in proteine si fibre si mai sarace in carbohidrati. Cu cat mananci mai bine dimineata, cu atat vei simti mai putin nevoia de a consuma alimente bogate in grasimi, in restul zilei. Daca ai pofta de ceva dulce, opteaza pentru prajiturile de dimensiuni mici, preparate in casa. Astfel, vei consuma mai putine calorii, prin simplu fapt ca te limitezi la portii mai mici, gatite cu ingrediente ceva mai light, decat cele din comert.

Pacaleste-ti organismul

Incepe-ti masa de pranz cu o salata, astfel vei manca mai putin apoi, potrivit unui studiu realizat la Universitatea de Stat din Pennsylvania. Femeile care opteaza pentru salate fara dressinguri si grasimi, consuma cu 10% mai putine calorii in restul zilei. De asemenea, incearca sa eviti hamburgerii deoarece acestia sunt astazi cu 23% mai mari, in comparatie cu cei din 1977, conform unui studiu realizat la Universitatea din Carolina de Nord. In locul hamburgerilor bogati in grasimi saturate, opteaza pentru o portie de paste, apertive light, supa sau salata. Mai mult de atat, ca desert, poti mananca un pumn de alune sau nuci deoarece iti ofera energia de care ai nevoie si te mentin in forma.

Fii activ !

Ori de cate ori ai ocazia fa miscare. Chiar daca nu ai timp sa mergi la sala sau sa iti faci un program de exercitii fizice, poti alege metode mai simple de a arde caloriile. Spre exemplu, cand iti suna telefonul, nu sta in pat sau pe scaun, ci iesi la o scurta plimbare sau mergi prin casa. Doar daca faci asta, 10 minute in fiecare zi, arzi 1000 de calorii pe luna si poti slabi 3 kg pe an. Mai mult, exercitiile efectuate in mod regulat, alimentatia echilibrata si consumul unui mar inaintea meselor principale te vor ajuta sa scapi de kilogramele nedorite. 346 de persoane dintr-un orasel mic din statul Washington au optat pentru aceste metode, concomitent, si au reusit sa slabeasca in aproximativ 3 luni, 17 kilograme. Merele sunt recomandate in curele de slabire, deoarece au fibre care ofera organismului senzatia de satietate, mult mai repede.

Schimba-ti obiceurile

Dormi mai bine, slabesti mai usor : Prea putin somn duce la cresterea nivelului de cortizol, hormonul stresului care are un rol important in reglarea apetitului. Nivelurile ridicate accentueaza senzatia de foame, motiv pentru care se intampla sa consumi mai multe calorii. In plus, prea putin somn, nu permite organismului sa arda grasimile. Astfel, acestea sunt stocate in depozite de grasimi.

Dubleaza cantitatea de proteine: O dieta bogata in proteine si saraca in carbohidrati te poate ajuta sa scapi doar de grasimi, fara a pierde si din masa musculara, potrivit unui studiu publicat in Jurnalul de Nutritie. Aminoacidul leucina care se gaseste din plin in carne de vita, produse lactate, carne de pasare, peste si oua, ajuta la pastrarea tesutului muscular, conform autorului studiului, Donald Layman, de la Universitatea din Illinois.

Mananca produse lactate in fiecare zi : O bucata de branza sau o cana cu lapte sau iaurt, iti poate revitalize metabolismul, se arata intr-un studiu realizat la Universitatea din Tennessee. Persoanele care au taiat 500 de calorii din dieta lor zilnica si au consumat iaurt de 3 ori, zilnic, au slabit 13 kilograme in 12 saptamani, in compartie cu cei care doar au consumat cu 500 de calorii mai putin, in fiecare zi.




Elena Diaconu

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 34866 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii

Articole din aceeasi categorie

OBICEIURI CARE INCETINESC METABOLISMUL OBICEIURI CARE INCETINESC METABOLISMUL
Unii oameni sint norocosi, par sa se fi nascut cu ...
INHIBITOARELE SENZATIEI DE FOAME INHIBITOARELE SENZATIEI DE FOAME
Nu este zi in care sa nu ma lovesc, pe ...


MOBILUL SI SCADEREA IN GREUTATE MOBILUL SI SCADEREA IN GREUTATE
Aplicatiile iPhone pentru slabireCei care au "telefonul destept" ("smartphone") si ...
DIETELE: ESEC SAU SUCCES? DIETELE: ESEC SAU SUCCES?
Adevarul este ca cele mai multe diete isi ating scopul ...


Alte articole despre Slabire






« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»
Pagina 6 din 12






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii