Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam SEMINAR - CE SE INTAMPLA DOCTORE? (2008)
MASAJUL FACIAL INCETINESTE IMBATRANIREA
CUM SA AI O RELATIE SANATOASA
EMPATICII, AMATORI AI CURELOR DE SLABIRE
RELAXARE SI SPORT LA PLAJA


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole PRACTICA QIGONG - EXAGERARI, BENEFICII, RISCURI
ARDE GRASIMEA EFICIENT
KICKBOXING IN APA
SPECIFICITATEA ANTRENAMENTULUI AEROB
VALORILE NUTRITIONALE ALE ALIMENTELOR
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Ce trebuie sa faci ca sa ai plamani sanatosi Fierbinte
Plămânii sunt esențiali pentru viața noastră, iar menținerea lor sănătoasă este crucială pentru...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Antrenament » MAI MULT DECAT BALACEALA: 7 EXERCITII IN APA

MAI MULT DECAT BALACEALA: 7 EXERCITII IN APA


MAI_MULT_DECAT_BALAC_28814.jpgMulte s-au scris pe tema sporturilor acvatice sau subacvatice, si probabil multi dintre voi au inteles deja importanta acestora si au imbratisat cel putin unul din aceste sporturi. Daca nu cauti neaparat sa devii un expert intr-ale inotului sau snorkeling-ului, poti la fel de bine sa te bucuri de apa fara a practica un sport anume, antrenandu-te cat de cat cu ajutorul catorva exercitii utile care te vor ajuta sa arzi suficiente calorii, astfel incat sa iti doresti sa repeti experienta daca viitoare cand mergi la mare sau la bazinul de inot.

Se stie ca apa este unul dintre cele mai grozave instrumente de fitness datorita rezistentei si suportului pe care ti le ofera, ajutandu-te sa iti intaresti muschii si sa iti imbunatatesti functionarea inimii, dar si sa "scapi" de o parte din greutate sub apa si astfel sa scapi de accidentarea incheieturilor. Daca mai tii cont si de faptul ca sedintele de recuperare subacvatice sunt mult mai eficiente si chiar recomandate de doctori pentru tratarea ranilor, infectiilor si pentru recuperarea de dupa operatii, sindromul oboselii cornice, fibromialgie sau artrita, apa pare sa aiba toate sansele sa se transforme in cel mai bun camarad al tau vara aceasta, si nu numai. Daca orasul in care locuiesti se bucura de un bazin acoperit, poti sa profiti din plin de acesta si pe perioada iernii si sa nu incetezi sa arzi caloriile intr-un ritm mult mai alert. Iata o serie de exercitii numai bune de exersat in apa, indiferent de varsta sau greutatea cu care te "lauzi":

CATARATORUL este un exercitiu care se adreseaza celor care se simt in stare sa se joace putin de-a Spiderman in apa. Ce trebuie sa faci? In timp ce stai in picioare intr-o parte a piscinei, stabilizeaza-ti partea superioara a corpului, trimitandu-ti mainile inainte si inapoi in timp ce iti impingi picioarele in partile laterale ale piscinei si apoi inapoi pe fundul bazinului. Schimba picioarele si repeta de cel putin 4 ori. Exercitiul in sine trebuie sa se asemene unei incercari veritabile de a te catara pe zidul lateral al bazinului.

CARDIO IN APA se refera la jogging si la ducerea lui la un alt nivel in apa. E nevoie sa iti aliniezi corpul perfect si sa incepi sa alergi efectiv prin apa; incearca sa alergi in zig-zag dintr-un capat in celalalt al bazinului, apoi alearga drept inainte prin curentul pe care l-ai creat.

ECHILBRU PE UN PICIOR. Acest exercitiu are menirea de a-ti intari muschii picioarelor, dar si pe cei responsabili cu mentinerea echilibrului. Totodata, nu trebuie sa te temi ca ai putea sa te ranesti sau sa cazi. Tot ce trebuie sa faci e sa stai in picioare in apa pana la inaltimea taliei, sa iti ridici genunchiul drept si sa asezi un ajutor de inot sub forma unei jucarii din burete sub talpa dreapta. Partile laterale ale acestei "jucarii" trebuie sa capete forma literei "U". Tine-ti mainile in lateral si mentine-ti echilibrul pe piciorul drept pe acea jucarie timp de un minut. Treci la piciorul stang si fa acelasi lucru timp de un minut. Daca doresti o provocare si mai mare, poti sa iti ridici mainile deasupra capului atunci cand efectuezi acest exercitiu.

EXERCITIU PENTRU PICIOARE SI ABDOMEN. Trebuie sa stai in picioare in apa pana la nivelul gatului; incepe prin a-ti ridica piciorul drept si tine-l paralel cu fundul bazinului. Tine picioarele drepte si incepe sa impingi apa folosindu-te de brate. Dupa circa 30 de secunde, schimba picioarele.

EXERCITII CU MINGEA. Desi pare floare la ureche, acest exercitiu e extrem de eficient. Tot ce trebuie sa faci e sa stai in apa cu piciorul drept indoit putin si cu cel stang intins in spate; tine o minge gonflabila cu ambele maini (mainile intinse inainte), tine-ti umerii indreptati spre inapoi. Mentine pozitia timp de 30 de secunde si schimba pozitia. Trebuie sa iti mentii un echilibru perfect pe toata durata acestui exercitiu.

ALERGARE PRIN APA CU MINGEA IN MANA. Acest exercitiu combina antrenamentele vechi cardio cu imbunatatirea rezistentei si fortei fizice. Trebuie sa te folosesti de aceeasi minge de la un exercitiu precedent si sa te asiguri astfel ca te vei bucura de o rezistenta suplimentara care te va descentra putin, astfel incat muschii sa trebuiasca sa fie supusi unui efort suplimentar pentru a te mentine pe directia frontala. Tot ce trebuie sa faci pentru a executa acest exercitiu este sa tii mingea cu ambele maini direct in fata buricului, sa alergi prin piscina cat de repede poti timp de un minut, sa te odihnesti circa 30 de secunde si sa repeti de 3 ori, incercand sa cresti viteza de fiecare data. Poti sa tii mingea lateral, intr-o singura mana, sau in ce pozitie doresti, atat timp cat simti ca poti sa adaugi o rezistenta si mai mare exercitiului.

RASUCIRI CU MINGEA. Din nou, trebuie sa te folosesti de o minge cu diametru mai mic sau de una de plaja, sa o tii in brate si sa incepi sa plutesti pe spate; tine-ti picioarele drepte si lipite unul de celalalt. Incepe sa te intorci spre dreapta, rasuceste-te facand o miscare completa si incearca sa ajungi din nou cu fata la suprafata. Nu uita sa respiri la timp si executa acest exercitiu timp de circa 30 de secunde.



Alexandra Igna


slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 57281 ori.



Ce trebuie sa faci ca sa ai plamani sanatosi

17 Iunie 2024

Plămânii sunt esențiali pentru viața noastră, iar menținerea lor sănătoasă este crucială pentru un stil de viață activ și fără probleme respiratorii. În acest videoclip, vom explora tot ce trebuie să știi despre sănătatea plămânilor și cum să îi menții în formă maximă

Iata ce vei învăța din acest video:

  • Importanța plămânilor pentru sănătatea generală.
  • Factori care pot afecta sănătatea plămânilor.
  • Metode și exerciții simple pentru a îmbunătăți capacitatea pulmonară.
  • Sfaturi pentru evitarea factorilor de risc precum fumatul și poluarea.
  • Ce plante te ajuta sa previi si sa combati afectiunile plamanilor.
  • Beneficiile unei alimentații sănătoase pentru plămâni. R
  • ăspunsuri la întrebări frecvente despre bolile pulmonare și prevenția acestora.


Secretul tineretii cu coenzima Q10

3 Iunie 2024

Descoperă puterea coenzimei Q10 și impactul său asupra sănătății tale! În acest videoclip, vom explora ce este coenzima Q10, cum funcționează în organism și de ce este esențială pentru energia celulară. Află cum coenzima Q10 poate îmbunătăți sănătatea inimii, pielii și poate încetini procesul de îmbătrânire.

Coenzima Q10 este o molecula asemanatoare vitaminelor, liposolubila, prezenta in membranele celulare din corpul uman, mai ales in inima, ficat, rinichi si pancreas. Este disponibila sub doua forme: ubichinolul, forma activa, care poate fi utilizata imediat de organism si ubichinona - forma oxidata.

Coenzima Q10 contribuie la generarea de energie in celule, producand antioxidantul adenozin trifosfat (ATP), care protejeaza celulele impotriva stresului oxidativ, responsabil pentru multe probleme de sanatate.


Cum alegi eficient suplimentele nutritive

27 Mai 2024

Multe persoane apeleaza la suplimente nutritive, ca vitamine, minerale sau extracte din plante, din dorinta de a-si imbunatati starea de sanatate, de a avea mai multa energie sau pentru a acoperi anumite carente alimentare.

Spre deosebire de medicamente, care se supun unor reglementari stricte, suplimentele alimentare nu trec prin acelasi proces riguros de verficare, iar producatorii nu trebuie neaparat sa dovedeasca beneficiile, nu se fac asigurari de calitate si nu li se cere sa arate gradul de siguranta in administrare.


Articole din aceeasi categorie

ANTRENAMENT DISTRACTIV, MERSUL PE ROLE ANTRENAMENT DISTRACTIV, MERSUL PE ROLE
Din categoria antrenamentelor sau exercitiilor fizice distractive, relaxante si eficiente ...
SPORT IN PARC SPORT IN PARC
Desi a curs destul de multa cerneala pe tema importantei ...


RELAXARE SI SPORT LA PLAJA RELAXARE SI SPORT LA PLAJA
Ca tot incepem sa ne coacem incet si sigur in ...
SQUASH-UL, UN SPORT IDEAL PENTRU COMBATEREA OBEZITATII SQUASH-UL, UN SPORT IDEAL PENTRU COMBATEREA OBEZITATII
Doi jucatori, doua rachete, un teren si o minge...nu, nu ...


Alte articole despre Antrenament






« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»
Pagina 4 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii