Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam Ridicarea umerilor cu gantera
SCADEREA IN GREUTATE, UN PROCES DE TRANSFORMARE COMPORTAMENTALA
KICKBOXING IN APA
CELE 6 REGULI DE AUR ALE SCADERII IN GREUTATE
MISCARI PENTRU TOT CORPUL


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole DE CE NE INDRAGOSTIM DE PERSOANELE NEPOTRIVITE?
UN EXERCITIU PENTRU TONIFIEREA MUSCHILOR TRUNCHIULUI
SUPA DE CEAPA GRATINATA
ANTRENAMENTUL DE PRIMAVARA
CSID - Cat trebuie sa bei
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Beneficiile extraordinare ale TURMERICULUI Fierbinte
Promovate ca adevarate cocktailuri de energie, „shot-urile” din lamaie, ghimbir si turmeric sunt pe...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Antrenament » EXERCITII PENTRU UN POSTERIOR PERFECT

EXERCITII PENTRU UN POSTERIOR PERFECT


EXERCITII_PENTRU_UN__41156.jpgIntotdeauna ai avut o mica nemultumire in legatura cu felul in care arati... coapsele, soldurile, fesele sunt locuri unde grasimea se depune cel mai des. Nu te gandi ca daca apelezi la creme anticelulitice sau lotiuni de corp, tratament si pastile de slabit, vei vedea si rezultate. Cel mai sigur, vei ramane putin surprinsa de suma mare de bani pe care ai investit-o in toate aceste "tratamente".

Ne-am propus ca in cadrul articolului de astazi sa iti aratam o serie de exercitii ce te vor ajuta sa obtii un posterior ferm si perfect definit. Important este sa acorzi cateva minute zilnic exercitiilor pentru fese si sa transformi efectuarea lor intr-o rutina.

Foarte important!!! Inainte de a incepe seria propriu-zisa de exercitii, indicat este sa faci o incalzire de 5-10 minute in care efectiv sa alergi pe loc. In lipsa unei incalziri adecvate, risti sa capeti o neplacuta febra musculara si chiar intinderi ale muschilor.
In aproximativ o luna, efectuand aceste exercitii de doua ori pe saptamana, vei vedea rezultatele.

Exercitiul 1

Stai dreapta, cu picioarele departate si orientate spre exterior, avand bratele pe langa corp. Din aceasta pozitie, realizeaza o genoflexiune, mai exact, coboara trunchiul cat poti de mult, fara sa apropii picioarele.
Dupa 10 repetari in aceasta pozitie, mareste putin dificultatea exercitiului, ridicand simultan mainile in fata, pana la nivelul umerilor, cu palmele indreptate spre podea. Repeta si de aceasta data de alte 10 ori.

Exercitiul 2

Cu picioarele usor departate si varfurile indreptate spre exterior, flexeaza genunchii pana ajungi intr-un unghi de 90 de grade. Din aceasta pozitie, du piciorul stang in spate, ca si atunci cand ai vrea sa faci o fandare, punand, in acelasi timp mana dreapta pe sol, in dreptul piciorului. Ridica mana stanga pana la nivelul fetei, apoi revino la pozitia de start. Repeta exercitiul de 20 de ori, alternand picioarele.

Exercitiul 3

Din pozitia ghemuit, efectueaza o saritura simpla si rapida, impingand in picioare cu putere. Dupa o serie de 10 astfel de repetari usoare, mareste dificultatea exercitiului. Cum? Din pozitia ghemuit, fa un pas in fata cu piciorul stang, iar in momentul sariturii, in aer, inverseaza picioarele.

Exercitiul 4

Pozitia initiala este in picioare, cu mainile pe langa corp. Din aceasta pozitie, indoaie genunchiul stang pana la 45 de grade si lasa-ti toata greutatea pe el, in timp ce aluneci cu piciorul drept pe podea, in partea stanga. Revino, apoi la pozitia de start. Dupa o serie de 10 repetari, schimba piciorul pe care iti sustii greutatea.

Exercitiul 5

Pentru inceput, stai cu picioarele departate, cu bratele pe langa corp. Coboara, apoi, posteriorul, lasandu-ti toata greutatea pe calcaie, ca si cum te-ai aseza pe un scaun. Etapa urmatoare consta in a ridica piciorul drept in spatele tau, in timp ce piciorul stang il tii, inca, flexat. Pe masura ce ridici piciorul, incearca sa intinzi si bratele in fata. Revino, incet, la pozitia initiala si repeta miscarea si cu celalalt picior.

Exercitiul 6

Sprijina-ti greutatea corpului in genunchi si antebrate, avand privirea spre sol. Din aceasta pozitie, indoaie piciorul stang la un unghi de 90 de grade si ridica-l spre tavan. Efectueaza o serie de 15 repetari pentru piciorul stang pentru ca, apoi, sa urmezi aceiasi pasi si pentru celalalt picior.

Exercitiul 7

Stai in picioare, cu membrele usor departate si indoaie genunchii, aplecandu-te, in acelasi timp, si putin in fata. Din aceasta pozitie usor ghemuita, fa rapid un pas lateral cu piciorul stang si revino in pozitia de start. Vei simti singura daca efectuezi sau nu bine acest exercitiu in functie de presiunea exercitata asupra muschilor.
Repeta aceasta miscare pentru fiecare picior de cate 15 ori.

Exercitiul 8

Din aceeasi pozitie ca si la exercitiul anterior, adica genunchii indoiti, trunchiul putin aplecat pentru ca pozitia corpului sa fie usor ghemuit si picioarele departate, incearca sa ridici varful unuia dintre picioare, in timp ce laba celuilalt picior sta pipita de sol. Schimba pozitia picioarelor in functie de cat de repede poti tu sa le coordonezi.



Iuliana Moraru


slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 51310 ori.



Beneficiile extraordinare ale TURMERICULUI

26 Martie 2024

Promovate ca adevarate cocktailuri de energie, „shot-urile” din lamaie, ghimbir si turmeric sunt pe val printre pasionatii de fitness si sanatate. Despre lamaie si ghimbir am vorbit deja in alte clipuri pe care le gasesti pe canalul meu, dar cum ramane cu turmericul?

Care este rolul lui in aceasta familie a super-alimentelor?


Cea mai USOARA dieta de slabire

18 Martie 2024

Ai incercat sa slabesti cu diferite regimuri, dar nu ai reusit sa te tii prea mult de ele? Poate simteai mereu ca iti era foame, erau greu de urmat sau nu-ti placeau alimentele propuse. Ei bine, se poate si altfel!

Exista diete de slabit eficiente, dar pentru care nu trebuie sa-ti dai viata si buzunarul peste cap. Azi plecam in cautarea dietei de slabit care da rezultate si pe care o poti tine fara mare dificultate.


Beneficiile consumului de aronia

11 Martie 2024

Ce este aronia si cum te ajuta sa fii mai sanatos?

Din lista super-fructelor bogate in antioxidanti, promovate ca fiind un remediu pentru numeroase boli si probleme de sanatate, nu lipseste aronia, despre ale carei proprietati voi vorbi in acest clip.

Aronia stiintific numita Aronia melanocarpa, iar popular scorus negru este un arbust cu fructe mici, sub forma unor bobite, care face parte din familia Rosaceae, avand ca rude arbori si arbusti ca maces, mar, prun, cires.


Articole din aceeasi categorie

ANTRENAMENTUL TIP ODIHNA-PAUZA
Metoda de antrenament pe care v-o propun astazi se adreseaza ...
ANTRENAMENT CORECTOR
Nimic nu este mai urat decat sa vezi o persoana ...


CALDURA CORPULUI IN TIMPUL EFORTULUl
Este o zi torida de vara afara si tu te ...
O CONTROVERSA NESFARSITA IN CULTURISM: MISCARE EXPLOZIVA SAU MISCARE LENTA?
De foarte multi ani exista in lumea sportului si cu ...


Alte articole despre Antrenament






Pagina 13 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii