Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole TE AMENINTA VREO BOALA?
IMPINS DE LA PIEPT PE PLAN DECLINAT - CELE DOUA FETE ALE MONEDEI
Stretching - spate - exercitii set 5
NUTRITIE INTELIGENTA
TRUCURI PENTRU SCADERE IN GRUTATE
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam Concurs Isostar
SLABIREA, OBIECTIV EUROPEAN
PIEPT PUTERNIC, SPATE SOLID
ANTRENAMENTE NECONVENTIONALE ACASA
CUM SA TE MENTII TANARA SI IN FORMA
Sunteti aici :: Antrenament » TENDINTE DE ANTRENAMENT PENTRU 2014

TENDINTE DE ANTRENAMENT PENTRU 2014


sursa: sxc.huSpecialistii in fitness au inceput sa se intreaca in previziuni legate de antrenamentele anului 2014. CrossFit si P90X par a fi in top, castigand detasat in fata altor tipuri de antrenament. In plus, se pare ca antrenamentele intensive pe intervale vor fi vedetele anului care vine. Yoga si exercitiile care folosesc ca si rezistenta propriul corp se vor afla inca in top, la fel intamplandu-se si cu zumba, Pilates sau kickboxing-ul. Iata care sunt principalele tipuri de antrenament care se vor numara printre preferatele multora in 2014:

ANTRENAMENTE DE INTENSITATE MARE PE INTERVALE

Aceste antrenamente se caracterizeaza prin intervale scurte de activitate fizica intensa, urmate de o scurta perioada de repaus si care nu necesita mai mult de 30 de minute pentru a fi executate. Tabata, P90X si CrossFit sunt doar cateva dintre antrenamentele care vor domina salile de fitness din tara. CrossFit imbunatateste alergarea, rezistenta cardiaca, flexibilitatea, forta si coordonarea printr-o combinatie de exercitii de aerobic, exercitii care folosesc greutati si ridicari de greutati, toate realizate pe intervale. Exista totusi guri rele care spun ca acest tip de antrenament nu ar avea rezultatele promise si nu va imbunatati performanta in alergare, dar este cu siguranta un antrenament potrivit imbunatatirea fortei in zilele in care nu alergi.

ANTRENAMENT BAZAT PE GREUTATEA CORPORALA

Acest tip de antrenament necesita un echipament minimal si se bazeaza in principal pe greutatea si rezistenta propriului corp. Unul dintre cele mai mari avantaje ale acestui tip de antrenament este ca poate fi efectuat in orice locatie.

ANTRENAMENTUL DE FORTA SI FITNESS-UL FUNCTIONAL

Acest antrenament foloseste aparate, greutati libere, dar si propria greutate corporala si se numara si in prezent printre preferatele multora. Fitness-ul functional se refera la exercitii pentru imbunatatirea echilibrului si alte exercitii asemanatoare si se adreseaza in principal persoanelor in varsta.

YOGA

Yoga pare sa revina in forta in 2014; dupa ce a facut parte din top 10 in anul 2008, a cazut chiar si din topul 20 al celor mai populare antrenamente. 2013 a readus yoga pe locul 14, iar anul 2014 se pare ca va ridica iar aceasta forma de antrenament in preferintele oamenilor.

KINESIS

Acest tip de antrenament este unul de tip circuit complet a carui popularitate a crescut considerabil in ultimii ani, in special printre alergatori. Se bazeaza pe patru aparate care au franghii si manere ajustabile care permit o gama larga de miscari. Exista un numar nelimitat de exercitii care pot fi executate, asa ca de fiecare data cand practici kinesis, poti sa iti lucrezi o grupa diferita de muschi. Alergatorii folosesc adesea kinesis pentru imbunatatirea rezistentei si a flexibilitatii, dar este un antrenament excelent si pentru imbunatatirea echilibrului si a rezistentei cardiace.

JOGGING-UL IN APA

Nu trebuie confundat cu aerobicul in apa; aqua jogging-ul este in realitate unul dintre cele mai bune tipuri de antrenament complet pentru alergatori. Alergarea in apa presupune ca picioarele nu vor atinge fundul piscinei, iar datorita acestui impact scazut, nu exista risc de raniri. Adaugarea unei centuri cu greutati va creste intensitatea antrenamentului, va creste rezisenta fizica si va avea efecte benefice asupra sistemului neuromuscular.



Alexandra Igna

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 27877 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii

Articole din aceeasi categorie

MINTE IN FORMA PRIN ACTIVITATE FIZICA MINTE IN FORMA PRIN ACTIVITATE FIZICA
Drumul catre o minte "in forma" nu este pavat doar ...
GIMNASTICA DUPA ARTROPLASTIA TOTALA DE SOLD GIMNASTICA DUPA ARTROPLASTIA TOTALA DE SOLD
Artroplastia totala de sold consta in inlocuirea articulatiei coxo-femurale cu ...


EXERCITIILE PLIOMETRICE EXERCITIILE PLIOMETRICE
Acest tip de antrenament este de mult timp o marca ...
TAE BO TE AJUTA SA SLABESTI TAE BO TE AJUTA SA SLABESTI
Tae Bo este o ultima moda in materie de exercitii ...


Alte articole despre Antrenament






Pagina 8 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii