Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam Exercitii pentru muschii abdominali 2
POT FI EXERCITIILE FIZICE EFICIENTE IN PREVENTIA CANCERULUI DE PROSTATA ?
DIABETUL ZAHARAT SI EFORTUL FIZIC
Adductia picioarelor la cablu
CUM COMBATEM HALENA


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole Concurs Petrom
5 SECRETE ALE SLABIRII PENTRU O VIATA INTREAGA
CAND PIELEA STRIGA "AJUTOR!"
LUNA INTERNATIONALA A CONSTIENTIZARII CANCERULUI MAMAR
MANANCA PE INDELETE!
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Beneficiile scortisoarei Fierbinte
Scortisoara este disponibila sub forma de pudra, bastonase, ulei esential si intra in compozitia diferitor suplimente....
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR » Ridicarea bratelor in lateral cu gantere, din stand
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR

Ridicarea bratelor in lateral cu gantere, din stand


Ridicarea_bratelor_i_20146.jpg

Luati cate o gantera in fiecare mana, aplecati-va putin in fata si aduceti greutatile in dreptul coapselor, cu bratele intinse (dar nu in extensie maxima, ci coatele trebuie sa fie foarte putin flectate, evitand astfel tensiunea ce apare la nivel articular). Inspirati si ridicati ganterele la nivelul umerilor, tinand coatele usor indoite. Rotiti putin incheieturile mainilor astfel incat degetul mic sa fie mai sus decat toate celelalte degete. Mentineti cateva momente greutatile in pozitia superioara si reveniti lent si controlat, expirand. Evitati balansarea corpului inainte si inapoi (fiindca astfel exercitiul devine mai putin eficient). Este un exercitiu de baza pentru formarea unor umeri lati, datorita actiunii sale asupra fasciculului medial al deltoidului. Nu folositi greutati prea mari, sacrificand forma corecta de executie.

Ridicarea_bratelor_i_4406.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 10265 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii