Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam MENOPAUZA, MITURI SI ADEVARURI
VARICOCELUL
ANTRENAMENTUL DE PRIMAVARA
Flexii concentrate
Presa pentru picioare


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole MICUL DEJUN, CEA MAI IMPORTANTA MASA A ZILEI
PREGATIREA PENTRU MESERIA DE PARINTE
EXERCITII PENTRU BRATE BINE DEFINITE SI UN PIEPT VOLUPTOS
VIDEO - Alimentatia si starea psihica
FA SCHIMBARILE DE CARE AI NEVOIE!
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
E bine sa consumi alimente alcaline? Fierbinte
Printre atatea diete si regimuri care te imbie cu promisiuni de tot felul, dieta alcalina iese in evidenta prin...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR » Ridicarea bratelor in lateral cu gantere, din stand
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR

Ridicarea bratelor in lateral cu gantere, din stand


Ridicarea_bratelor_i_20146.jpg

Luati cate o gantera in fiecare mana, aplecati-va putin in fata si aduceti greutatile in dreptul coapselor, cu bratele intinse (dar nu in extensie maxima, ci coatele trebuie sa fie foarte putin flectate, evitand astfel tensiunea ce apare la nivel articular). Inspirati si ridicati ganterele la nivelul umerilor, tinand coatele usor indoite. Rotiti putin incheieturile mainilor astfel incat degetul mic sa fie mai sus decat toate celelalte degete. Mentineti cateva momente greutatile in pozitia superioara si reveniti lent si controlat, expirand. Evitati balansarea corpului inainte si inapoi (fiindca astfel exercitiul devine mai putin eficient). Este un exercitiu de baza pentru formarea unor umeri lati, datorita actiunii sale asupra fasciculului medial al deltoidului. Nu folositi greutati prea mari, sacrificand forma corecta de executie.

Ridicarea_bratelor_i_4406.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 10482 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii