Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam PRINCIPALELE CAUZE CE DUC LA ACCIDENTARE
SALATA DE OREZ CU LEGUME SI ULEI DE CANEPA
CAPACITATEA OXIDATIVA A MUSCHILOR
CELE 10 MITURI ALE CANCERULUI DE SAN
Adductia piciorului la aparat (din pozitia stand in picioare)


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole SALATA VERDE, O SURSA DE SANATATE
POPCORNUL CONTINE MAI MULTI POLIFENOLI CA FRUCTELE SI LEGUMELE
PASTE CU TON SI PUI AFUMAT
ABDOMENUL - SCURTA ANALIZA
CSID - Combate osteoporoza prin dieta
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cum eviti platoul in dieta Fierbinte
Ai facut primii pasi si ai inceput sa slabesti. Hainele iti sunt mai largi, te simti bine in pielea ta si primesti...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI » Ridicarea picioarelor din intins pe banca
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI

Ridicarea picioarelor din intins pe banca


Ridicarea_picioarelo_70090.jpg

Exercitiul poate fi efectuat atat pe o banca orizontala, cat si pe o banca inclinata. Pe banca orizontala va veti culca de-a lungul ei, cu bazinul la una din margini, iar cu mainile pe langa corp va veti tine de marginile bancii sau veti pune palmele sub fese, pentru sprijin. In varianta pe banca inclinata veti intinde mainile in prelungirea corpului si va prindeti de capatul ei. Intindeti picioarele si inspirand, ridicati-le simultan la 90 de grade. Nu arcuiti regiunea lombara. De la aceasta pozitie puteti continua miscarea ducand picioarele deasupra capului, incordand muschii abdominali si ridicand fesele de pe banca. Executati lent miscarea, fara elan. Expirati si reveniti la pozitia initiala. Exercitiul are cateva variante: ridicarea alternativa a picioarelor la 30-45 grade (forfecare in plan vertical sau orizontal) si ridicarea genunchilor la piept. Nu este un exercitiu pentru muschii abdominali, ci mai curand pentru muschii flexori ai soldului, insa influenteaza si musculatura peretelui abdominal prin contractia izometrica la care este supusa pe tot parcursul miscarii.

Ridicarea_picioarelo_47127.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii