Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam TIMPUL, DUSMANUL MARILOR IUBIRI
Dr. Sorin Nae (chirurgie plastica)
SEROTONINA SI REGIMUL DE SLABIRE
CSID - Masa la restaurant, o capcana pentru silueta
SPRINTURILE IMBUNATATESC PERFORMANTA AEROBA


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole INFECTIA CU VIRUSUL WEST NILE
Genuflexiuni cu gantere
OBEZITATEA SI SARCINA
4 GRESELI PRIVIND METABOLISMUL
CONSTIPATIA, O PROBLEMA FRECVENTA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Ce trebuie sa faci ca sa ai plamani sanatosi Fierbinte
Plămânii sunt esențiali pentru viața noastră, iar menținerea lor sănătoasă este crucială pentru...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Nutritie » MAESTRII BUCATARI ITI DEZVALUIE SECRETELE UNEI SILUETE DE VIS

MAESTRII BUCATARI ITI DEZVALUIE SECRETELE UNEI SILUETE DE VIS


MAESTRII_BUCATARI_IT_55568.jpgNu gati cu unt!

Majoritatea aluaturilor, dar si retetele pentru fripturi sau garnituri includ untul pe lista ingredientelor. Untul da fragezime si intensifica aromele, dar nu este "aliatul" unui corp tonifiat. O lingura de unt contine peste 7g de grasimi saturate, care favorizeaza cresterea colesterolului si afectiunile cardiovasculare, precum si depozitele adipoase inestetice. Solutia bucatarilor este simpla: in loc de unt foloseste ulei de samburi de struguri. Cu numai 2g de grasimi saturate la fiecare lingura, acest ulei reduce colesterolul "rau". La fel ca si untul, uleiul de samburi de struguri are un punct ridicat de ardere, astfel ca il poti folosi atat pentru retetele rapide, cat si in cadrul preparatelor rafinate, care necesita coacere la cuptor, fara sa obtii un gust neplacut.

Un alt secret pentru eliminarea untului din retetele tale este sa adaugi nuci sau seminte atunci cand gatesti. Crocante si aromate, nucile si semintele contin grasimi sanatoase, proteine si fibre, esentiale pentru un organism puternic si o silueta armonioasa. 2-3 lingurite de seminte de dovleac intensifica aroma garniturilor pentru carnea de vita sau curcan. Semintele de floarea soarelui sunt ideale pentru saratele, paine de casa si salate de cruditati. Nucile dau o aroma aparte prajiturilor, cozonacului sau ciocolatei de casa, dar si sarmalelor sau preparatelor cu branza, cascaval si rosii.
Nucile si semintele sunt foarte satioase, asa ca te vor ajuta sa tii sub control pofta de mancare. In plus, vei avea energie toata ziua si nu iti va fi greu sa alegi portii mai mici, dar foarte gustoase. Daca vrei sa incerci preparate speciale de sarbatori, poti inlocui nucile din cozonac si prajituri cu migdale si fistic.

Uita de sosurile grase!

Legumele crude, fierte sau coapte au putine calorii si multe vitamine, insa le poti transforma in dezastre pentru silueta daca le adaugi smantana, maioneza, crutoane sau unt. Conform studiilor de specialitate, majoritatea persoanelor care se ingrasa de Craciun si Anul Nou consuma foarte des garnituri cu sosuri grase, fiind convinse ca, daca preparatul contine legume, nu le va periclita silueta. In acest an, bucatarii te invata cum sa obtii retete delicioase, evitand sosurile hipercalorice. Mango, ananasul si portocalele rosii sunt ingredientele de baza pentru un meniu aromat, care nu adauga centimetri in plus. Ananasul taiat cubulete poate fi adaugat la garniturile din legume fierte la aburi si se potriveste de minune cu somon sau carne de pui. Sucul de ananas da o savoare aparte supelor de legume, iar daca il combini cu orez brun, caise confiate si nuci macinate vei avea o garnitura perfecta pentru carnea de vita.

Piureul de mango, cu nuci si stafide este ideal pentru un mic dejun exotic, iar daca vei coace feliile de mango cu suc de lamaie, ceapa, telina si carne de curcan vei savura o friptura frageda si suculenta. Portocalele rosii pot fi combinate cu suc de lime, oregano, sare de mare si o lingurita de ulei de masline pentru a pregati un dressing rafinat, cu putine calorii. De asemenea, sucul de portocale rosii poate fi folosit pentru a marina carnea de vita sau ca sos pentru paste, combinat cu suc de tomate, putin mustar, sare de mare si doi catei de usturoi.

Foloseste puterea condimentelor!

De multe ori esti tentat sa consumi mancaruri grase, dulciuri in exces sau alimente foarte sarate tocmai pentru ca te-ai plictisit de mancarea dietetica, fara gust. Totusi, cu putina imaginatie, poti transforma o reteta obisnuita intr-un rasfat culinar. Preparatele picante sau condimentate dau savoare oricarei mese si te ajuta sa te mentii in forma, accelerand ritmul de ardere a caloriilor. Atunci cand pregatesti cozonac sau placinte, nucsoara, ghimbirul, scortisoara si cuisoarele vor intensifica aroma ingredientelor si vei putea folosi mai putin zahar. Pentru saratele, pateuri, biscuiti si fursecuri foloseste oregano, cimbru, chimen sau maghiran. Ardeiul iute este condimentul-vedeta pentru un corp tonifiat, fiind ideal pentru retetele cu legume, paste si orez. Datorita componentei active numita capsaicina, ardeiul iute impulsioneaza metabolismul, tine sub control pofta de mancare si te ajuta sa previi acumularea kilogramelor in exces.
Schinduful este condimentul de baza pentru supe sau ciorbe, dar poti adauga o jumatate de lingurita de schinduf si la placintele cu legume sau la sarmale. In ajunul sarbatorilor, experimenteaza diferite combinatii de condimente pentru a te bucura de arome deosebite, care intensifica savoarea retetelor tale preferate si te ajuta sa ai un tonus excelent.



Amalia Scurt


slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 53499 ori.



Ce trebuie sa faci ca sa ai plamani sanatosi

17 Iunie 2024

Plămânii sunt esențiali pentru viața noastră, iar menținerea lor sănătoasă este crucială pentru un stil de viață activ și fără probleme respiratorii. În acest videoclip, vom explora tot ce trebuie să știi despre sănătatea plămânilor și cum să îi menții în formă maximă

Iata ce vei învăța din acest video:

  • Importanța plămânilor pentru sănătatea generală.
  • Factori care pot afecta sănătatea plămânilor.
  • Metode și exerciții simple pentru a îmbunătăți capacitatea pulmonară.
  • Sfaturi pentru evitarea factorilor de risc precum fumatul și poluarea.
  • Ce plante te ajuta sa previi si sa combati afectiunile plamanilor.
  • Beneficiile unei alimentații sănătoase pentru plămâni. R
  • ăspunsuri la întrebări frecvente despre bolile pulmonare și prevenția acestora.


Secretul tineretii cu coenzima Q10

3 Iunie 2024

Descoperă puterea coenzimei Q10 și impactul său asupra sănătății tale! În acest videoclip, vom explora ce este coenzima Q10, cum funcționează în organism și de ce este esențială pentru energia celulară. Află cum coenzima Q10 poate îmbunătăți sănătatea inimii, pielii și poate încetini procesul de îmbătrânire.

Coenzima Q10 este o molecula asemanatoare vitaminelor, liposolubila, prezenta in membranele celulare din corpul uman, mai ales in inima, ficat, rinichi si pancreas. Este disponibila sub doua forme: ubichinolul, forma activa, care poate fi utilizata imediat de organism si ubichinona - forma oxidata.

Coenzima Q10 contribuie la generarea de energie in celule, producand antioxidantul adenozin trifosfat (ATP), care protejeaza celulele impotriva stresului oxidativ, responsabil pentru multe probleme de sanatate.


Cum alegi eficient suplimentele nutritive

27 Mai 2024

Multe persoane apeleaza la suplimente nutritive, ca vitamine, minerale sau extracte din plante, din dorinta de a-si imbunatati starea de sanatate, de a avea mai multa energie sau pentru a acoperi anumite carente alimentare.

Spre deosebire de medicamente, care se supun unor reglementari stricte, suplimentele alimentare nu trec prin acelasi proces riguros de verficare, iar producatorii nu trebuie neaparat sa dovedeasca beneficiile, nu se fac asigurari de calitate si nu li se cere sa arate gradul de siguranta in administrare.


Articole din aceeasi categorie

BOLILE VENELOR - INTRE NUTRITIE SI GIMNASTICA BOLILE VENELOR - INTRE NUTRITIE SI GIMNASTICA
Un procent din ce in ce mai mare din populatie ...
NUCILE VERZI, REMEDIU NATURAL IMPOTRIVA BOLILOR NUCILE VERZI, REMEDIU NATURAL IMPOTRIVA BOLILOR
Fiindca se apropie sezonul lor, cu totii stim ca nucile ...


PEPENELE ROSU PEPENELE ROSU
Pepenii rosii sunt, probabil, cele mai bune fructe care combat ...
PRODUSELE APICOLE PRODUSELE APICOLE
Folosite inca din cele mai vechi timpuri si apreciate in ...


Alte articole despre Nutritie






Pagina 9 din 13






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii