Home  |  Sitemap  |  Contact



Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole ANTRENAMENTELE SI FRIGUL
CAFEAUA, UN PARADOX
SEMINAR DE NUTRITIE LA MEGAIMAGE
ENERGIA SI SLABIREA
8 REMEDII DELICIOASE PENTRU SANATATEA TA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cele mai importante alimente pentru imunitate Fierbinte
Sistemul imunitar este prima linie de aparare a organismului impotriva bolilor. El foloseste un sistem de celule...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam REGIMUL SARAC IN CARBOHIDRATI SI DEZVOLATAREA MASEI MUSCULARE
MURELE SI EFECTELE LOR BENEFICE
CEL MAI PUTERNIC ANTIBIOTIC NATURAL
ANTEBRATE
MINTE IN FORMA PRIN ACTIVITATE FIZICA
slabire cu nutritionist online gratis

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI » Impins de la piept cu gantere, pe plan inclinat
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI

Impins de la piept cu gantere, pe plan inclinat


Impins_de_la_piept_c_41875.jpg

Asezati-va pe o banca inclinata la 45-60 grade. Sprijiniti talpile pe sol sau pe banca pentru stabilitate. Luati cate o gantera in fiecare mana. Intindeti bratele si orientati palmele catre inainte (spre picioare). Inspirati si coborati ganterele printr-o miscare controlata pana la nivelul pieptului, in partile sale laterale. Miscarea trebuie sa fie cat mai ampla, astfel incat sa simtiti intinderea pectoralilor. Impingeti simultan ganterele si expirati. La finalul miscarii faceti o contractie isometrica.

Miscarea este similara cu cea de la impinsul cu haltera pe plan inclinat, insa atunci cand folositi gantere, amplitudinea de miscare este mai mare. In plus, necesitatea controlarii balansului ganterelor, contribuie la implicarea in mai mare masura a muschilor stabilizatori. Evitati arcuirea spatelui. Daca folositi greutati mari, lucrati asistat de catre un partener, care sa va dea si sa va ia ganterele si eventual sa va coordoneze traseul miscarii.

Ca variatie, puteti incepe cu o priza in pronatie, iar in timpul ridicarii veti roti pumnii spre interior 90 de grade (palmele ajung fata in fata). De asemenea puteti modifica unghiul bancii la fiecare set sau de la un antrenament la altul.

Impins_de_la_piept_c_51378.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 12575 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii