Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Lucru în România
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole RECE SAU CALD ?
OAMENII ACTIVI RACESC MAI RAR
MODELEAZA-TI COAPSELE
ANTRENAMENT BICEPSI PENTRU INCEPATORI SAU AVANSATI
CUM SA-TI AJUTI COPILUL SA ISI MENTINA O GREUTATE NORMALA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Programul de slabire Superfit START2020 Fierbinte
Vrem să ai un început de an memorabil şi să treci printr-o transformare care să îţi aducă sănătate...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam CALCULATOR - PROCENT DE GRASIME CORPORALA
VIRUSUL OBEZITATII
CSID - Combate osteoporoza prin dieta
SPECIFICITATEA ANTRENAMENTULUI AEROB
CEREALELE, BAZA ALIMENTATIEI OMULUI SANATOS
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR » Flexii inverse
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR

Flexii inverse


Flexii_inverse_59285.jpg

Din stand in picioare prindeti o haltera cu priza in supinatie (adica palmele vor fi orientate catre inferior, iar degetele mari unul catre celalalt). Departati usor picioarele si flectati putin genunchii. Inspirati si ridicati haltera prin contractia bicepsului, pana in dreptul barbiei. Incercati sa nu balansati prea mult coatele in spate sau in fata. Expirati spre finalul miscarii. Acest exercitiu este indicat in special pentru cei cu incheieturile mainilor slabe. Cei mai multi dintre sportivi au un dezechilibru de dezvoltare intre flexorii si extensorii pumnului, cu o predominenta a flexorilor, de aceea este bine sa introduca in programul lor acest exercitiu. Daca veti folosi o priza incompleta (degetul mare de aceeasi parte cu celelalte degete) stresul aplicat muschilor antebratelor va fi mai mare. Exercitiul se poate executa si la banca Scott.

Flexii_inverse_99469.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 9483 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii