Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole TRENDURI PENTRU ANTRENAMENTELE ANULUI 2013
PLANTELE DE SEZON - BENEFICII ASUPRA SANATATII
Voicu Doina
TATA SI FIICA, O RELATIE NEGLIJATA
FASCITERAPIA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam FEBRA MUSCULARA - CATEVA IDEI PRACTICE
Crunch (flexia trunchiului pe bazin)
ASCULTA-TI STOMACUL!
Video - Activitatile casnice si scaderea in greutate
Extensia bratelor din culcat, cu haltera
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR » Ridicarea bratelor in lateral la cabluri
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR

Ridicarea bratelor in lateral la cabluri


Ridicarea_bratelor_i_62104.jpg

Este un exercitiu care izoleaza fiecare deltoid in parte si mentine o tensiune constanta in muschi pe tot parcursul miscarii.

Stand in picioare, pozitionati-va lateral fata de aparat. Apucati manerul cablului atasat scripetelui inferior, cu o priza in pronatie. Exista doua posibilitati: se foloseste bratul de aceeasi parte cu aparatul sau bratul opus (caz in care cablul este tras in diagonala). Cealalta mana poate fi pusa la sold sau va puteti tine de aparat. Inspirati si ridicati bratul la inaltimea umerilor cu o miscare constanta, mentinand cotul usor indoit. Rotiti incheietura mainii pana cand palma devine paralela cu solul. Expirati spre finalul miscarii si la coborarea bratului. Efectuati serii pentru ambii deltoizi. In cazul executiei in diagonala cablul poate fi tras prin fata corpului sau prin spate, solicitand astfel mai mult fasciculul anterior sau cel posterior. Exercitiul se poate efectua si simultan cu ambele brate, folosind ambele cabluri ale aparatului. In aceasta situatie, trunchiul este aplecat in fata, iar cablurile se incruciseaza. Aceasta varianta solicita in special fasciculul posterior al deltoizilor.

Ridicarea_bratelor_i_76959.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 5959 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii