Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam POFTITI LA SLABIT! ADRIANA
Promotie Superfit decembrie
ALIMENTATIA CORECTA IN SEZONUL RECE
CAI MAI USOARE DE A PIERDE DIN GREUTATE
ADIO SOARE!


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole CALDURA CORPULUI IN TIMPUL EFORTULUl
Stretching - coapse - teorie
ENERGIA SI SLABIREA
8 REMEDII DELICIOASE PENTRU SANATATEA TA
ANTRENAMENTE COMBINATE PENTRU VITEZA MAI MARE
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cum sa ai un ABDOMEN PLAT! Fierbinte
Faci sute de abdomene, te infometezi, te impachezi ca sa transpiri sau dai mii de lei pe tratamente la clinici...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR » Ridicarea bratelor in lateral la cabluri
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR

Ridicarea bratelor in lateral la cabluri


Ridicarea_bratelor_i_62104.jpg

Este un exercitiu care izoleaza fiecare deltoid in parte si mentine o tensiune constanta in muschi pe tot parcursul miscarii.

Stand in picioare, pozitionati-va lateral fata de aparat. Apucati manerul cablului atasat scripetelui inferior, cu o priza in pronatie. Exista doua posibilitati: se foloseste bratul de aceeasi parte cu aparatul sau bratul opus (caz in care cablul este tras in diagonala). Cealalta mana poate fi pusa la sold sau va puteti tine de aparat. Inspirati si ridicati bratul la inaltimea umerilor cu o miscare constanta, mentinand cotul usor indoit. Rotiti incheietura mainii pana cand palma devine paralela cu solul. Expirati spre finalul miscarii si la coborarea bratului. Efectuati serii pentru ambii deltoizi. In cazul executiei in diagonala cablul poate fi tras prin fata corpului sau prin spate, solicitand astfel mai mult fasciculul anterior sau cel posterior. Exercitiul se poate efectua si simultan cu ambele brate, folosind ambele cabluri ale aparatului. In aceasta situatie, trunchiul este aplecat in fata, iar cablurile se incruciseaza. Aceasta varianta solicita in special fasciculul posterior al deltoizilor.

Ridicarea_bratelor_i_76959.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 7255 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii