Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Lucru în România
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole Proiectul 42 pentru o sansa
MEDITATE ASUPRA STILULUI DE VIATA
FRUCTELE IN EXCES INGRASA
MANANCA SANATOS CA SA REDUCI RISCUL DE RACEALA SI GRIPA
FA SPORT PE PLAJA!
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Promotia lunii decembrie 2020 Fierbinte
In luna decembrie, Centrul Medical Superfit iti ofera serviciile la un pret cu 25% mai mic!rnSi nu doar atat:...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam CELULITA
COVRIGI
MENOPAUZA, MITURI SI ADEVARURI
E-URI DE CARE SA TE FERESTI
SEMINTELE DE MUSTAR
slabire cu nutritionist online gratis

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR » Ridicarea bratelor in lateral cu gantere, din stand, cu trunchiul aplecat
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR

Ridicarea bratelor in lateral cu gantere, din stand, cu trunchiul aplecat


Ridicarea_bratelor_i_51063.jpg

Din pozitia stand, picioarele usor deparate si genunchii putin flectati, aplecati trunchiul inainte (aproximativ 90 de grade). Mentinand spatele drept (cambrat) si coatele usor flectate, luati cate o gantera in fiecare mana. Inspirati si ridicati in lateral ganterele. Expirati spre finalul miscarii si aduceti ganterele in pozitia initiala printr-o miscare lenta, controlata. Priza este in semipronatie. Puteti efectua acest exercitiu stand cu fata in jos pe o banca inclinata sau sprijinind capul pe o banca mai inalta. Exista si varianta folosirii unei prize in supinatie, caz in care ganterele se vor ridica deasupra capului, pornind de la o pozitie cu bratele intinse in lateral.

O alta varianta de executie este din pozitia asezat la marginea unei banci, cu picioarele lipite si trunchiul aplecat inainte. Porniti cu ganterele din spatele gambelor si nu ridicati prea mult trunchiul in timpul exercitiului.

Ridicarea_bratelor_i_91300.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 9074 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii