Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam VITAMINIZAREA PIELII
INSOMNIA POATE FI TRATATA CHIAR DE TINE
PASTE CU PIEPT DE PUI
ANTRENAMENTELE IN APA
POSTUL ALIMENTAR - STIINTA SI TRADITIE


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole DE CE MINTIM?
PASTE CU PIEPT DE PUI
PENTRU PARINTI SI FRATI MAI MARI
VITAMINA D STIMULEAZA SISTEMUL IMUNITAR
ANOREXIA NERVOASA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cum sa ai un ABDOMEN PLAT! Fierbinte
Faci sute de abdomene, te infometezi, te impachezi ca sa transpiri sau dai mii de lei pe tratamente la clinici...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI » Ramat orizontal la aparat
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI

Ramat orizontal la aparat


Ramat_orizontal_la_a_13421.jpg

Exercitiul se poate executa atat cu bara simpla fixata la un capat (iar la celalalt se pun discuri) careia i se poate atasa un maner special, cat si la aparat dotat cu suport pentru sprijinirea trunchiului (ceea ce reduce din solicitarea la care este supusa coloana vertebrala si muschii lombari). Incalecati pe bara, cu picioarele departate la latimea umerilor si genunchii usor flectati sau asezati-va la aparat. Banca aparatului trebuie sa aiba o inclinare de 45 grade, la fel si trunchiul, atunci cand lucrati cu greutate libera. Apucati bara cu o priza mixta sau apucati manerele aparatului. Inspirati si ridicati greutatea pana cand atinge pieptul. Spatele trebuie sa ramana permanent drept, iar greutatea va fi ridicata prin contractia muschilor dorsali, fara a implica muschii lombari sau cei ai picioarelor. Coborati lent greutatea, expirand.

Ramat_orizontal_la_a_94005.jpg

Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 13465 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii