Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole CAT DE REPEDE IESI DIN FORMA DUPA CE NU TE MAI ANTRENEZI?
EXERCITII PENTRU MUSCHII FESIERI
CORP ACTIV PENTRU O MINTE ACTIVA
RELATIA MAMA-COPIL SI OBEZITATEA
POFTITI LA SLABIT! MARGARETA - CASTIGATOAREA CONCURSULUI
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam Relatia obezitate - fertilitate
VIDEO - Alimentatia pe grupe de varsta
OBEZITATEA INFANTILA, O PROBLEMA GRAVA
VIDEO - Influenta alimentatiei asupra produsului de conceptie
Dragos Luscan
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI » Fluturari cu gantere pe plan inclinat
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI

Fluturari cu gantere pe plan inclinat


Fluturari_cu_gantere_93084.jpg

Asezati-va pe o banca inclinata (ingusta pentru a permite o miscare cat mai ampla) si luati in fiecare mana cate o gantera. Intindeti bratele mentinand coatele usor indoite pentru a reduce solicitarea in articulatie. Cu palmele fata in fata, coborati lent si controlat ganterele, descriind un arc de cerc larg si inspirati. Miscarea trebuie sa fie cat mai ampla, intinzand cat mai mult muschiul pectoral. Opriti-va un moment in aceasta pozitie. Ridicati greutatile urmand acelasi traseu ca la coborare si expirati. Cand ajungeti cu greutatile in pozita superioara faceti o contractie izometrica.

Este un exercitiu care izoleaza foarte bine pectoralii si amelioareaza flexibilitatea la acest nivel. Se poate lucra si pe plan inclinat, fiind o combinatie intre fluturare si impins. Actioneaza in special asupra partii superioare a pectoralilor.

Fluturari_cu_gantere_5633.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 9987 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii