Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole ANTICII ERAU MAI IN FORMA DECAT NOI
MUSCULATURA MEMBRELOR SUPERIOARE
Ridicarea bratelor in fata cu o gantera
CEAIUL CU GHEATA
CAT DE SINCERI SUNTEM?
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam CSID - Pastele si nutritionistii
SPORTUL - ARGUMENTE FIZIOLOGICE
Impins de la ceafa cu haltera
CONOPIDA LUPTA IMPOTRIVA CANCERULUI
ANTRENAMENTUL DE PRIMAVARA
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI » Tractiuni la bara fixa (priza larga, pronatie)
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI

Tractiuni la bara fixa (priza larga, pronatie)


Tractiuni_la_bara_fi_91408.jpg

Apucati bara fixa cu o priza larga, in pronatie. Lasati corpul sa atarne. Inspirati si efectuati tractiunea. Puteti folosi doua variante de lucru:

1. barbia atinge bara (sau chiar o depaseste)

2. ceafa atinge bara

Expirati spre finalul miscarii. Este un exercitiu care necesita forta si trebuie executat intr-o forma stricta, pentru a fi eficient (fara ajutor prin contractia muschilor picioarelor). La finalul miscarii faceti o scurta pauza mentinand dorsalii in contractie izometrica si reveniti lent, controlat la pozitia initiala. Tractiunile dezvolta intreaga musculatura ce compune centura scapulohumerala, fiind unul dintre exercitiile de baza din culturism. Mentineti totdeauna spatele drept. Pentru echilibrare indoiti usor picioarele din genunchi si incrucisati-le la nivelul gleznelor. Incepatorii pot folosi un partener pentru asistenta, iar cei avansati pot adauga greutate suplimentara prin atasarea unor discuri la centura sau o gantera intre glezne.

Tractiuni_la_bara_fi_84620.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 31169 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 2 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii


(24 Mai 2010 14:49) dani mateo a spus

THX...e un articol bun...puteai să specifici ce muschi lucreaza mai mult in cazul fiecărui tip de tracţiuni la spate (bara-ceafa...bara-barbie).....stiu că ambele sunt pt spate dar care dintre ele favorizează în mod special DORSALII? (pt forma trapezoidala) mc

(17 Mai 2010 02:31) joe a spus

Si bara de unde o cumparam? :))







Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii