Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam Relatia obezitate - fertilitate
ALIMENTATIA CORECTA IN SEZONUL RECE
EXERCITII PENTRU BRATE BINE DEFINITE SI UN PIEPT VOLUPTOS
CSID - Placerile culinare nu trebuie refuzate cu strictete
TAI CHI CHUAN, UN DANS ENERGETIC DE VIATA LUNGA


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole ECHILIBRUL ENERGETIC - SECRETUL CONTROLARII GREUTATII
INFECTIA CU VIRUSUL WEST NILE
SISTEME ANTIOXIDANTE CU ROL PROTECTOR
Impins de la piept cu gantere, pe plan inclinat
AM SCUTIRE LA EDUCATIE FIZICA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Beneficiile scortisoarei Fierbinte
Scortisoara este disponibila sub forma de pudra, bastonase, ulei esential si intra in compozitia diferitor suplimente....
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII COAPSELOR SI GAMBELOR » Ridicari pe varfuri din sezand
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII COAPSELOR SI GAMBELOR

Ridicari pe varfuri din sezand


Ridicari_pe_varfuri__5476.jpg

Asezati-va la aparat si sprijiniti jumatatea anterioara a talpii pe platforma pentru picioare. Fixati genunchii sub placa mobila. Coborati lent calcaiele spre sol pana cand gambele sunt intinse la maxim. Acum ridicati calcaiele contractand musculatura gambelor. Nu balansati trunchiul. Pozitia asezat relaxeaza gastrocnemienii si implica preponderent muschiul solear in flexia picioarelor. Acest muschi se afla sub gastrocnemieni si este legat de calcane prin tendonul lui Achile. O varianta a acestui exercitiu se poate realiza cu ajutorul uneo haltere asezate pe genunchi (infasurata intr-un prosop pentru protectie) si picioarele ridicate pe un prag.

Ridicari_pe_varfuri__62811.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul nu a fost votat inca.)

Acest articol a fost vizualizat de 8644 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii