Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Lucru în România
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole Exercitii pentru muschii oblici abdominali 1
Ridicarea umerilor cu gantera
EXERCITII DE TIP FITBALL PENTRU UN ABDOMEN PLAT
Video - Alimentatia si sanatatea parului
CSID - Cat trebuie sa bei
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Programul de slabire Superfit START2020 Fierbinte
Vrem să ai un început de an memorabil şi să treci printr-o transformare care să îţi aducă sănătate...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam PLEDOARIE PENTRU INCALZIRE
DIETA MACROBIOTICA
MITURI DESPRE SLABIRE
10 MODURI DE A COMBATE GRASIMEA ABDOMINALA
ABDOMEN MAI PLAT CU EXERCITII EFICIENTE
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII COAPSELOR SI GAMBELOR » Flexia picioarelor la aparat
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII COAPSELOR SI GAMBELOR

Flexia picioarelor la aparat


Flexia_picioarelor_l_21751.jpg

Asezati-va culcat cu fata in jos pe banca aparatului si prindeti-va cu mainile de manere. Introduceti picioarele sub portiunea mobila a aparatului, la nivelul gleznelor. Picioarele trebuie sa fie in extensie aproape completa. Inspirati si flectati complet genunchii, incercand sa atingeti fesele cu calcaiele. Expirati spre finalul miscarii. Mentineti cateva momente muschii posteriori ai coapsei in contractie. Incercati sa nu ridicati corpul de pe aparat (nu arcuiti spatele) si contractati muschii abdominali in timpul exercitiului. Reveniti lent la pozitia initiala prin extensia picioarelor. Este important sa executati exercitiul intr-o forma stricta si sa faceti miscarea completa de flexie-extensie a genunchiului.

Flexia_picioarelor_l_23016.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 11466 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii