Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam CSID - Vrei sa slabesti? Vezi aici o metoda ce nu da gres
PATRU ASPECTE ALE SLABIRII FARA STRES
GENUFLEXIUNI PE UN PICIOR - O TEHNICA PENRU FORTA SI COORDONARE
CEAIUL VERDE
TRX SUSPENSION TRAINING, INOVATIE IN FITNESSUL ROMANESC


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole TATA SI FIICA, O RELATIE NEGLIJATA
REMEDII IMPOTRIVA DURERILOR DE CAP
RATIUNE SI NE-SIMTIRE
CELE MAI FRECVENTE GRESELI PE CARE LE FAC CEI CE MERG LA SALA
Stretching - abdomen - exercitii set 1
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cum sa ai un ABDOMEN PLAT! Fierbinte
Faci sute de abdomene, te infometezi, te impachezi ca sa transpiri sau dai mii de lei pe tratamente la clinici...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII COAPSELOR SI GAMBELOR » Flexia picioarelor la aparat
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII COAPSELOR SI GAMBELOR

Flexia picioarelor la aparat


Flexia_picioarelor_l_21751.jpg

Asezati-va culcat cu fata in jos pe banca aparatului si prindeti-va cu mainile de manere. Introduceti picioarele sub portiunea mobila a aparatului, la nivelul gleznelor. Picioarele trebuie sa fie in extensie aproape completa. Inspirati si flectati complet genunchii, incercand sa atingeti fesele cu calcaiele. Expirati spre finalul miscarii. Mentineti cateva momente muschii posteriori ai coapsei in contractie. Incercati sa nu ridicati corpul de pe aparat (nu arcuiti spatele) si contractati muschii abdominali in timpul exercitiului. Reveniti lent la pozitia initiala prin extensia picioarelor. Este important sa executati exercitiul intr-o forma stricta si sa faceti miscarea completa de flexie-extensie a genunchiului.

Flexia_picioarelor_l_23016.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 13198 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii