Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam CARNEA DE MIEL
Emisiunea Topsport - Dopingul
TAE BO TE AJUTA SA SLABESTI
COMBINATII SPECIFICE DE EXERCITII CE POT PREVENI FRACTURA DE SOLD
SMOCHINELE


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole IMAGINEA PROPRIULUI CORP - DILEME
POFTITI LA SLABIT! MARCEL
Rotirea trunchiului
6 LUCRURI PE CARE TREBUIE SA LE AFLI DESPRE CAFEINA
PLANTELE DE SEZON - BENEFICII ASUPRA SANATATII
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Beneficiile consumului de quinoa Fierbinte
Ai incercat vreodata un preparat pe baza de quinoa?rnDaca nu, atunci ar trebui sa experimentezi gustul acestei...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI » Crunch (flexia trunchiului pe bazin)
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI

Crunch (flexia trunchiului pe bazin)


Crunch_flexia_trunch_86197.jpg

Asezati-va pe spate si puneti mainile la ceafa sau pe piept. Flectati gambele pe coapse si coapsele pe abdomen la 90 de grade si tineti picioarele suspendate in aer sau sprijinite pe o banca. Scopul acestui exercitiu este de a scurta distanta dintre pubis si capul sternului, prin contractia muschilor abdominali. Inspirati si ridicati umerii si capul de la sol catre genunchi, rotunjind spatele. Expirati la finalizarea miscarii. Nu ridicati tot spatele de pe sol, ci �rulati� trunchiul la punctul maxim al miscarii mentineti contractia abdominalilor cateva momente, apoi reveniti la pozitia initiala. Exercitiul trebuie efectuat lent si controlat. Pentru a solicita suplimentar muschii oblici, rotiti trunchiul orientand cate un cot catre genunchiul opus. Alternati directia de miscare la fiecare repetare.

Crunch_flexia_trunch_46428.jpgCrunch_flexia_trunch_9960.jpgCrunch_flexia_trunch_7292.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 16321 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii