Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam CONCURS FII IN FORMA
REGIMURILE DE SLABIRE CLASIFICATE DE CATRE CEI CE TIN REGIM
SUTE DE REPETARI... ZERO GANDIRE
Fluturari laterale cu gantere pe plan orizontal
PIFTIE DE PORC


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole ABDOMEN MAI PLAT CU EXERCITII EFICIENTE
ENERGIA SI SLABIREA
8 REMEDII DELICIOASE PENTRU SANATATEA TA
PLATOUL - UNA DIN PROBLEMELE CURELOR DE SLABIRE
AVOCADO
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cele mai bune alimente pentru un somn de calitate Fierbinte
Afla ce alegeri alimentare trebuie sa faci ca sa te odihnesti mai bine!rnDaca gandul la somn iti da cosmaruri,...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR » Extensia antebratelor la scripete
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR

Extensia antebratelor la scripete


Extensia_antebratelo_49273.jpgExtensia_antebratelo_84248.jpg

Se poate folosi o bara scurta dreapta, in unghi, in W sau o sfoara. Asezati-va cu fata la aparat, cu palmele sprijinite pe bara. Coatele vor fi asezate pe langa corp si vor fi mentinute asa pe tot parcursul miscarii. Inspirati si extindeti antebratele in prelungirea bratelor. Expirati spre finalul miscarii. Reveniti la pozitia intiala si opriti miscarea cand antebratele fac un unghi de aproximativ 90 de grade cu bratele. Acest exercitiu de izolare actioneaza in principal asupra tricepsului si anconeului. Puteti mentine muschiul in contractie izometrica timp de 1-2 secunde in pozitia inferioara. Poate fi un exercitiu util incepatorilor, deoarece se invata usor si creste rezistenta la efort a tricepsului pregatindu-l astfel pentru exercitii mai dificile. Daca folositi sfoara in locul barei, va fi implicat mai mult capul lateral al tricepsului.

O alta varianta a acestui exercitiu este cu palmele in pronatie, ceea ce nu permite folosirea unei greutati mari, insa actioneaza asupra capului medial al tricepsului, anconeului si extensorii mainii (deoarece acestia se contracta izometric in timpul miscarii).



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca foarte bine.)



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii