Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole FACTORII PROTECTORI AI APARATULUI CARDIOVASCULAR
HMB
SA II SPUI SAU NU CA ESTE BOLNAV?
ALEGE MISCAREA!
PSIHOLOGIA MANCARII
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam CSID - Vegetarian part time
BOLILE VENELOR - INTRE NUTRITIE SI GIMNASTICA
SOMN USOR, FARA MEDICAMENTE
CSID - Placerile culinare nu trebuie refuzate cu strictete
DIETE DIFERITE, REZULTATE DIFERITE
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI » Tractiuni la helcometru
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI

Tractiuni la helcometru


Tractiuni_la_helcome_33677.jpg

Asezati-va cu fata la aparat si introduceti coapsele sub suporturile speciale pentru picioare. Intindeti bratele si apucati bara la nivelul capetelor curbate, cu priza in pronatie. Trageti bara atasata cablului spre piept sau spre ceafa, orientand coatele cat mai spre posterior. Expirati spre finalul miscarii. Nu va aplecati pe spate in timpul executiei. Mentineti contractia cateva momente. Eliberati lent si inspirati. Puteti folosi in locul barei un maner triunghiular special la care veti folosi o priza neutra (palmele fata in fata). Aceste exercitii sunt recomandate in special celor care nu pot sa faca tractiuni la bara fixa, fiindca se poate utiliza o greutate mai mica decat cea a corpului.

Tractiuni_la_helcome_59218.jpgTractiuni_la_helcome_21111.jpgTractiuni_la_helcome_35020.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 17720 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 4 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii


(6 Mai 2011 19:35) petru florin a spus

sunt papuci speciali pentru sala cretinule el lucreaza cu greutati mari nu poti face cu orce papuci sunt papuci speciali pentru asa cv

(14 Iunie 2010 21:03) Chiru Lacramioara a spus

Poate lucra nud! aham!

(27 Mai 2010 15:25) agregatul a spus

..pai omul daca vrea poate sa lucreze si in curul gol

(3 Mai 2010 23:26) doro a spus

cum naiba lucreaza asta la sala in pantofi ??







Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii