Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Lucru în România
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole CIUDAT, DAR ADEVARAT - SOLUTII CONTROVERSATE DE SANATATE
E-URI DE CARE SA TE FERESTI
PLEDOARIE PENTRU INCALZIRE
MEDICATIA ANTIINFLAMATORIE LA INDEMANA SPORTIVILOR
DIETA IN HIPERTENSIUNEA ARTERIALA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Programul de slabire Superfit START2020 Fierbinte
Vrem să ai un început de an memorabil şi să treci printr-o transformare care să îţi aducă sănătate...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam TIPURI DE MASAJ SI EFECTELE ACESTORA
CELULITA
OBTINE O PIELE FINA SI CATIFELATA CU AJUTORUL SPORTULUI
CONCURSUL POFTITI LA SLABIT, editia 2008
PE SCURT DESPRE PILATES
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de stretching » Stretching - fese - teorie
Ghidul exercitiilor de stretching

Stretching - fese - teorie


Practicantele de stretching vor fi incantate, sunt sigur, sa afle ca exercitiile de intindere au capacitatea de a creste tonusul musculaturii acestor zone, contribuind astfel la obtinerea unui aspect ferm al feselor si soldurilor.
Soldul este un segment bine reprezentat de mase puternice musculare, care au sarcina sa asigure atat sustinerea trunchiului, cat si miscarea.

Fesierul mare, principalul muschiul care da volum feselor are ca rol extensia si rotatia externa a coapsei. Acest muschi acopera fesierul mijlociu si fesierul mic, muschi care departeaza coapsele una de celalata (abductie) si fac rotatia interna a coapsei. Exercitiile de stretching pentru muschii feselor actioneaza si asupra unor muschi ai coapsei, cum ar fi tensorul fasciei lata, cvadricepsul, adductorii .

Dr. Serban Damian

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 12638 ori.


Articole din aceeasi categorie

Stretching - gambe  - exercitii set 2 Stretching - gambe - exercitii set 2
Pozitia initiala - in picioare Pregatire - sprijiniti-va cu ambele maini ...


Alte articole despre Ghidul exercitiilor de stretching
« 1 2 3
Pagina 3 din 3






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii