Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Lucru în România
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole PLEDOARIE PENTRU INCALZIRE
MEDICATIA ANTIINFLAMATORIE LA INDEMANA SPORTIVILOR
TRX SUSPENSION TRAINING, INOVATIE IN FITNESSUL ROMANESC
MEDITATE ASUPRA STILULUI DE VIATA
FRUCTELE IN EXCES INGRASA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Teste medicale pentru fotbalisti Fierbinte
Ciprian Stoica este un fotbalist foarte pasionat de ceea ce face si mai ales foarte dornic sa impartaseasca si...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam STREETBALL - SPORTUL ELIBERARII
PIROSTRIA: PENTRU ELE - VIS, PENTRU EI - COSMAR
Fandari
REGIMURILE DE SLABIRE CLASIFICATE DE CATRE CEI CE TIN REGIM
KICKBOXING IN APA
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR » Impins cu gantere
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR

Impins cu gantere


Impins_cu_gantere_32936.jpg

Asezati-va pe o banca, sprijinind talpile pe sol. Mentineti spatele drept, de preferat sprijinit de suportul pentru spate al bancii. Cu coatele indoite, tinand in fiecare mana cate o gantera la inaltimea umerilor (priza in pronatie sau palmele fata in fata), inspirati si impingeti ganterele deasupra capului pana se ating. Pe parcursul executiei, coatele trebuie mentinute cat mai spre spate. Expirati spre finalul miscarii, apoi coborati greutatile intr-o maniera controlata, cat puteti de jos. Exercitiul se poate executa si din stand in picioare, iar ganterele pot fi ridicate simultan sau alternativ. O varianta aparte este cea introdusa de Arnold Schwarzenegger, in care se initiaza miscarea cu priza in supinatie (palmele orientate spre corp), apoi efectuandu-se o rotatie spre exterior, astfel incat la pozitia superioara priza este in pronatie.

Impins_cu_gantere_59753.jpgImpins_cu_gantere_33502.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 16971 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii