Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam CSID - Cum si cat trebuie sa mananci in perioada de post
CONCURS!
CUM SA SLABESTI FARA SA ITI FIE FOAME
ACNEEA, O POVESTE FARA SFARSIT?
Silviu Marin


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole CU CE NE AJUTA FRUCTELE EXOTICE?
SUCCES DAY, FLP 2007
ADOPTA O POZITIE CORECTA A SPATELUI!
DANSUL CA TRATAMENT AL BOLII PARKINSON
TABATA, ANTRENAMENT IN 4 MINUTE
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cum depasesti perioadele de stagnare in sport Fierbinte
Cand mergi la antrenamente, simti ca iti lipseste energia, oboseala apare prea repede, iar rezultatele din concursuri...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Slabire » RISCURILE ASOCIATE CU UN PROCENT PREA MARE DE TESUT ADIPOS

RISCURILE ASOCIATE CU UN PROCENT PREA MARE DE TESUT ADIPOS


  • Cresterea tensiunii arteriale
  • Cresterea nivelului de colesterol total
  • Cresterea nivelului de LDL colesterol (colesterol "rau")
  • Cresterea riscului aparitiei problemelor cardiace
  • Cresterea riscului instalarii diabetului zaharat
  • Ateroscleroza (depunerea lipidelor in interiorul arterelor, popular "ingrosarea vaselor")
  • Agravarea osteoartitei
  • Favorizarea tulburarilor de coagulare si a aparitiei varicelor venoase
  • Tulburari gastrointestinale
  • Predispozitie mai mare pentru unele cancere
  • Reducerea timpului de reactie
  • Tulburari de echilibru si coordonare
  • Marirea susceptibilitatii fata de unele infectii
  • Capacitate mai redusa de vindecare a ranilor
  • Viata sociala si psihica cu probleme

Cum putem afla rapid daca ne incadram intr-o categorie cu risc crescut?

Efectuati urmatorul calcul simplu: Impartiti greutatea dvs. exprimata in kilograme la patratul inaltimii, exprimata in metri (de exemplu, 70 kg impartit la 1,65 m la patrat, adica 2,72). Ceea ce rezulta este Indicele Masei Corporale (BMI, Body Mass Index) si are urmatoarele valori:

IMC < 25 - greutate normala - fara risc

IMC = 26-29 - supraponderal - risc moderat

IMC = 30-35 - obez - risc mare

IMC > 35 - obezitate accentuata - risc foarte mare



Dr. Serban Damian

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 39888 ori.



Cum depasesti perioadele de stagnare in sport

15 August 2022

Cand mergi la antrenamente, simti ca iti lipseste energia, oboseala apare prea repede, iar rezultatele din concursuri nu sunt cele asteptate? Fie ca faci sport la nivel profesionist sau doar ca hobby, poate te-ai confruntat cu momente cand stagnezi si, orice ai face, nu reusesti sa iesi din aceasta perioada lipsita de progres. Indiferent de nivelul la care te afli, poti sa treci prin astfel de situatii de cumpana, care te descurajeaza si te seaca de motivatie; cauzele pot fi numeroase, atat fizice, cat si mentale.

In acest clip vei afla ce trebuie sa faci ca sa depasesti aceste perioade de stagnare!


Beneficiile consumului de quinoa

8 August 2022

Ai incercat vreodata un preparat pe baza de quinoa?

Daca nu, atunci ar trebui sa experimentezi gustul acestei pseudocereale care se consuma pe scara larga in America de Sud. Nu este un aliment-minune asa cum tind sa creada unele persoane, insa este un produs foarte hranitor, cu o multime de beneficii pentru sanatate.

In acest clip vei gasi inclusiv cateva idei de pregatire pentru quinoa!


Painea ingrasa?

4 August 2022

Unele persoane care vor sa slabeasca iau decizia de a renunta la paine, considerand-o un aliment nepotrivit cand esti la dieta. Ce te faci insa daca adori mirosul de paine calda, textura crocanta si gustul atat de bun?

Oare chiar ingrasa asa rau precum se crede? Cat ar trebui sa consumam in mod obisnuit si cat atunci cand urmam o cura de slabire?



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii

Articole din aceeasi categorie

SA SLABIM FRUMOS SI SANATOS CU GRAPEFRUIT SA SLABIM FRUMOS SI SANATOS CU GRAPEFRUIT
Trebuie sa recunosc, nu ma dau in vant dupa grapefruit, ...
OBICEIURI CARE INCETINESC METABOLISMUL OBICEIURI CARE INCETINESC METABOLISMUL
Unii oameni sint norocosi, par sa se fi nascut cu ...


INHIBITOARELE SENZATIEI DE FOAME INHIBITOARELE SENZATIEI DE FOAME
Nu este zi in care sa nu ma lovesc, pe ...
MOBILUL SI SCADEREA IN GREUTATE MOBILUL SI SCADEREA IN GREUTATE
Aplicatiile iPhone pentru slabireCei care au "telefonul destept" ("smartphone") si ...


Alte articole despre Slabire






« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»
Pagina 6 din 12






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii