Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam CSID - Consumati vinete
CSID - Consumati si fructe exotice
METODE DE ELIMINARE A PARULUI CORPORAL
FA SPORT PE PLAJA!
Ridicarea umerilor cu haltera


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole Dietele bogate in proteine si cu putini carbohidrati
INVINGE RACEALA!
EFECTELE NOCIVE ALE DIETELOR STRICTE
OBEZITATEA SI COMPLICATIILE EI
CINE TE VINDECA?
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Beneficiile extraordinare ale TURMERICULUI Fierbinte
Promovate ca adevarate cocktailuri de energie, „shot-urile” din lamaie, ghimbir si turmeric sunt pe...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI » Fluturari laterale cu gantere pe plan orizontal
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI

Fluturari laterale cu gantere pe plan orizontal


Fluturari_laterale_c_8168.jpg

 

Miscarea ce sta la baza acestui exercitiu este similara cu ce pe care o faceti atunci cand imbratisati pe cineva. Asezati-va pe o banca (ingusta pentru a permite o miscare cat mai ampla) si luati in fiecare mana cate o gantera. Intindeti bratele mentinand coatele usor indoite pentru a reduce solicitarea in articulatie. Cu palmele fata in fata, coborati lent si controlat ganterele, descriind un arc de cerc larg si inspirati. Miscarea trebuie sa fie cat mai ampla, intinzand cat mai mult muschiul pectoral. Opriti-va un moment in aceasta pozitie. Ridicati greutatile urmand acelasi traseu ca la coborare si expirati. Cand ajungeti cu greutatile in pozita superioara faceti o contractie izometrica.

Este un exercitiu care izoleaza foarte bine pectoralii si imbunatateste flexibilitatea la acest nivel. Este mai putin eficient pentru dezvoltarea masei musculare, insa foarte util pentru obtinerea unei forme frumoase a pectoralilor.

Se poate lucra si pe plan inclinat, fiind o combinatie intre fluturare si impins. Actioneaza in special asupra partii superioare a pectoralilor.

Fluturari_laterale_c_88611.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit

slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii