Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam DIETA SI SANATATE ORALA
SFATURI PENTRU ANOTIMPUL ALB
Abductia picioarelor la aparat (din pozitia sezand)
GENUFLEXIUNI PE UN PICIOR - O TEHNICA PENRU FORTA SI COORDONARE
ANTRENAMENT NUMAI CU GANTERE


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole ANTRENAMENTELE IN TIMPUL SARCINII
ANTRENAMENTELE SI FRIGUL
ANTRENAMENTE NECONVENTIONALE ACASA
TULBURARI DE NUTRITIE LA COPIII MICI
SALATA DE OREZ CU LEGUME SI ULEI DE CANEPA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cum depasesti perioadele de stagnare in sport Fierbinte
Cand mergi la antrenamente, simti ca iti lipseste energia, oboseala apare prea repede, iar rezultatele din concursuri...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Slabire » DIETA SCARSDALE

DIETA SCARSDALE


DIETA_SCARSDALE_11367.jpgElaborata in perioada anilor '70 de cardiologul American Tarnower, dieta Scarsdale consta in consumarea a mai putine calorii, pentru a obliga organismul sa-si consume propriile rezerve de grasime. Urmand modelul dietei Atkins, aparuta in 1972, dieta Scarsdale presupune eliminarea din alimentatie a carbohidratilor, a grasimilor, a majoritatii produselor lactate, a sucului de fructe, alcoolului si dulciurilor.

Dieta Scarsdale contribuie cu 1000 de calorii, dintre care 43% sunt proteine, 22% lipide si 34% glucide. Acestea sunt impartite pe parcursul a trei mese zilnice, gustarile fiind interzise, cu exceptia morcovilor si telinei crude. Urmarea dietei pe o perioada de 14 zile conduce la o scadere in greutate de pana la 9 kilograme.

Reguli de baza ale dietei
- Alimentele indicate in cadrul dietei nu pot fi inlocuite cu altele ;
- Nu se consuma bauturi alcoolice. Singurele bauturi permise sunt cafeaua obisnuita fara zahar, frisca sau lapte ; ceaiul si apa ;
- Se beau cel putin patru pahare cu apa, zilnic ;
- Intre mese, daca iti este foame, consuma doar morcovi sau telina cruda;
- Salatele se prepara fara ulei, maioneza sau alte sosuri bogate in grasimi. Se recomanda lamaie si otet ;
- Se consuma doar carne macra ;

Alimente permise
Printre alimentele permise se numara legumele, fructele, carnea, pestele fript, fructele de mare (creveti, scoici, homar etc), branzeturile cu un aport scazut de grasime si ouale. Chiar daca are unda verde, painea este portionata si nu trebuie sa depaseasca doua felii pe zi. Carnea si pestele se pregatesc intotdeauna la cuptor sau la gratar, insotite de preferat de legume verzi, aburite sau fierte. De asemenea, se pot consuma supe, ciorbe cu legume, peste, pasare, dar fara smantana sau lapte integral si fara grasime.

Alimente interzise
- Nu ai voie sa consumi zahar, dar poti folosi indulcitori artificiali ;
- Trebuie sa eviti consumul de smantana, lapte integral, paste, orez, cartofi, carnati si mezeluri de orice fel, faina, fasole uscata, sosuri satioase, unt, margarina, ulei, avocado, dulciuri si orice alte produse bogate in calorii.

Plan alimentar

Nu este necesar sa mananci tot ce contine planul alimentar, dar nu pot fi facute prea multe inlocuiri sau adaugiri, doar cu cateva exceptii : condimente vegetale, sare, piper, lamaie, otet, sos de soia, mustar, ketchup.


LUNI
Mic dejun : cafea sau ceai cu indulcitor artificial ; 1/2 grapefruit
Pranz : carne slaba, pui sau peste ; salata de rosii ; cafea sau ceai cu indulcitor artificial
Cina : peste fript ; salata de rosii si laptuci ; grapefruit sau pepene galben

MARTI

Mic dejun : cafea sau ceai cu indulcitor artificial ; 1/2 grapefruit
Pranz : salata de fructe (cantitatea dorita) ; cafea cu indulcitor
Cina : hamburger fara paine ; legume (in cantitatea dorita)

MIERCURI

Mic dejun : cafea sau ceai cu indulcitor artificial ; 1/2 grapefruit
Pranz : salata de ton ; grapefruit sau pepene galben
Cina : 2 costite de carne de porc, fara grasime ; salata verde mixta (rosii, laptuci, verdeturi, morcovi, telina)

Joi

Mic dejun : cafea sau ceai cu indulcitor artificial ; 1/2 grapefruit
Pranz : 2 oua ; branza ; 3 bucati de dovleac ; o felie de paine prajita ; cafea
Cina : pui fript, fara piele ; spanac sau usturoi verde ; cafea

Vineri

Mic dejun : cafea sau ceai ; 1/2 grapefruit
Pranz : branza uscata (oricat de mult se doreste) ; spanac ; o felie de paine prajita
Cina : peste fript ; legume coapte sau salata verde ; o felie de paine prajita

Sambata

Mic dejun : cafea sau ceai ; 1/2 grapefruit
Pranz : salata de fructe (cat se doreste) ; pui fript fara piele ; cafea
Cina : salata de rosii si laptuci ; grapefruit sau pepene galben

Duminica

Mic dejun : cafea sau ceai ; 1/2 grapefruit
Pranz : pui ; salata de rosii si laptuci ; pepene galben sau grapefruit ; cafea
Cina : carne de vita, fara grasime ; salata mixta (rosii, laptuci, verdeturi, morcovi, telina) ; cafea
Dieta este dedicata persoanelor care vor sa slabeasca intr-o perioada scurta de timp, pana la 9-10 kilograme. Ca orice regim alimentar, dieta Scarsdale are atat avantaje, cat si dezavantaje.

Avantaje


- Este foarte simpla ;
- Se obtin rezultate vizibile in scurt timp ;
- In primele 24 de ore se poate da jos 1 kilogram ;
- Pe termen scurt, regimul este lipsit de riscuri, asigurand suficiente proteine, minerale si vitamine ;
- Desi are o lista destul de mare de restrictii, ofera combinatii ideale care ajuta la slabit ;
- Senzatia de foame nu este o problema, deoarece in mare parte portiile incluse in cadrul meselor nu au o limita superioara

Dezavantaje

- Poate produce oboseala, fiindca aduce mai putin decat cele 1200 de calorii de care organismul are nevoie ;
- Provoaca adesea constipatie si implica o pierdere excesiva de apa ;
- Prin continutul ei caloric scazut, provoaca scaderea grasimii corpului, dar si a masei musculare ;
- Creste nivelele de colesterol si acid uric ;
- Dieta nu este recomandata persoanelor care sufera de afectiuni cardio-vasculare ;



Elena Diaconu

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca foarte bine.)

Acest articol a fost vizualizat de 48396 ori.



Cum depasesti perioadele de stagnare in sport

15 August 2022

Cand mergi la antrenamente, simti ca iti lipseste energia, oboseala apare prea repede, iar rezultatele din concursuri nu sunt cele asteptate? Fie ca faci sport la nivel profesionist sau doar ca hobby, poate te-ai confruntat cu momente cand stagnezi si, orice ai face, nu reusesti sa iesi din aceasta perioada lipsita de progres. Indiferent de nivelul la care te afli, poti sa treci prin astfel de situatii de cumpana, care te descurajeaza si te seaca de motivatie; cauzele pot fi numeroase, atat fizice, cat si mentale.

In acest clip vei afla ce trebuie sa faci ca sa depasesti aceste perioade de stagnare!


Beneficiile consumului de quinoa

8 August 2022

Ai incercat vreodata un preparat pe baza de quinoa?

Daca nu, atunci ar trebui sa experimentezi gustul acestei pseudocereale care se consuma pe scara larga in America de Sud. Nu este un aliment-minune asa cum tind sa creada unele persoane, insa este un produs foarte hranitor, cu o multime de beneficii pentru sanatate.

In acest clip vei gasi inclusiv cateva idei de pregatire pentru quinoa!


Painea ingrasa?

4 August 2022

Unele persoane care vor sa slabeasca iau decizia de a renunta la paine, considerand-o un aliment nepotrivit cand esti la dieta. Ce te faci insa daca adori mirosul de paine calda, textura crocanta si gustul atat de bun?

Oare chiar ingrasa asa rau precum se crede? Cat ar trebui sa consumam in mod obisnuit si cat atunci cand urmam o cura de slabire?



Adauga un comentariu Acest articol are 1 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii


(24 Aprilie 2015 07:42) Sarboiu Dan a spus

Am tinut dieta de mai multe ori. Am inceput o prima oara in anul 2006. Am facut o 3 ani consecutivi dar nu mai mult de doua ori intr un an. Intradevar este asa cum se prezinta in articol, Recunosc ca m am apucat de ea NUMAI dupa ce am citit cartea lui Herman Tarnower, din scoarta in scoarta si am inteles filozofia dietei/autorului. De fiecare data am slabit intre 6 si 9 kg. Am respectat o foarte strict. Nu am facut in schimb activitate fizica in mod sustinut. Este o dieta ok. O recomand. Succes.


Articole din aceeasi categorie

OBICEIURI CARE INCETINESC METABOLISMUL OBICEIURI CARE INCETINESC METABOLISMUL
Unii oameni sint norocosi, par sa se fi nascut cu ...
INHIBITOARELE SENZATIEI DE FOAME INHIBITOARELE SENZATIEI DE FOAME
Nu este zi in care sa nu ma lovesc, pe ...


MOBILUL SI SCADEREA IN GREUTATE MOBILUL SI SCADEREA IN GREUTATE
Aplicatiile iPhone pentru slabireCei care au "telefonul destept" ("smartphone") si ...
DIETELE: ESEC SAU SUCCES? DIETELE: ESEC SAU SUCCES?
Adevarul este ca cele mai multe diete isi ating scopul ...


Alte articole despre Slabire






« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»
Pagina 6 din 12






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii